كامپيوتر برتر
كامپيوتر برتر

هر چي خواستي فقط درخواست كن.امنيت.هك.عيب يابي.ويندوز.راهكار.ترفند.آموزش.ريجستري.....


اتنخاب يك كامپيوتر خوب

چند توصیه برای خرید کامپیوترخانگی یا سیستم خانگی

 


چگونه یک کامپیوتر خوب برای خرید انتخاب کنیم؟ 

 

 

 

 

 

معیارهای خرید یک سیستم کامپیوتری خانگي

 

امروزه با توجه به گوناگونی و تنوع قطعات ساخته شده کامپیوتر اغلب مردم در انتخاب یک سیستم خانگی خوب دچار مشکل یا خطا میشوند یا احساس میکنند سیستمی که خرید کرده اند با میزان پولی که پرداخت شده است سازگاری ندارد یا بعد از مدتی کوتاه سیستم آنها کارایی لازم را ندارد و باید یا هزینه گزافی بابت آپگرید پرداخت نمایند یا دوباره هزینه خرید مجدد پرداخت کنند پس قبل از خرید سیستم لازم است کمی اطلاعات داشته باشیم تا با دقت هر چه تمام یک سیستم خانگی مطمئن انتخاب کنیم.در اینجا با توجه به اطلاعاتی که اینجانب دارم امیدوارم بتوانم با تجربه خود به شما کمک کنم که بتوانید یک سیستم خوب انتخاب نمایید.

1- اولین گام شناختن و انتخاب  سی پی یوCPU است اولین نسل سی پی یو سلرون بود بعد دوال کور وارد بازار شد بعدش کورتودو(سی پی یوهای دوهسته ای) و الان آی تریI3 آی فایوI5 و آی سونI7 که قویترین سی پی یو است سعی کنید مارک سی پی یو اینتل INTELباشد و کش آن هم بالا(3 مگ به بالا خوبه) باشد و بین سه مدل I3یاI5 یا I7 باشد. 

 

 

 

 

 

2- گام بعدی انتخاب یک رم RAMمناسب با حافظه سی پی یو میباشد سعی کنید حافظه رمتان بین 3 گیگابایت تا 6 گیگابایت باشد و اگر یک گیم باز حرفه ای هستید بین 4 الی 6 باشد.

 

 

 

 

3- گام بعدی و یکی از مهمترین قطعات یک کامپیوتر کارت گرافیکVGA هست که باید خیلی دقت کنید علاوه بر خریدن یک مارک خوب دقت کنید وقتی فروشندگان بشما میگویند کارت گرافیک دو گیگابایت ببینید مموری یا حافظه اصلی کارت گرافیک دو گیگ میباشد یا تا دو گیگ شیر میکند؟؟؟(نکته که اغلب موقع خرید دقت نمیکنند و کلاه سرشان میرود!!)مارکهای خوب کارت گرافیک جی فورسGEFORCE یا نیوادا یا ای تی ایATI میباشد اینتل INTELهم بدک نیست.اگر گیم باز هستید یک کارت گرافیک از یک گیگ تا 2 گیگ بدون شیرShare بخرید.

 

4- گام بعدی میزان حافظه هارد دیسک HDDمیباشد دقت کنید کابل ساتا به آن وصل باشد و اگر عادت دارید برنامه زیاد نصب میکنید و اطلاعات مثل فیلم و عکس زیاد نگه میدارید هاردی بین 500 گیگابایت تا 1 ترابایت تهیه کنید. 

 

 

 

 

 

5- نکته بعدی خریدن یک پاور Powerخوب برای سیستم تان میباشد

 

 

 

 

6-  در انتخاب مادربورد هم دقت کنید مادربوردهای گیگابایت بدک نیستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

7- در ضمن سعی کنید بجای استفاده از LCD یک LED تهیه نمایید چون هم شفافیت تصویر بالاتری دارد و هم برق کمتری مصرف میکند هم از ضخامت کمتری نسبت به ال سی دی برخوردار است و هم عمر بیشتری دارد البته کمی گرانتر میباشد اما ارزشش را دارد.

 

 

 

 

 

8- توصیه میشود کارت گرافیکی انتخاب کنید که بازیهای فول اچ دی Full HD را ساپورت کند واگر تصمیم دارید از دنیای گیم عقب نمانید یک کارت گرافیک که از بازیهای سه بعدی 3D ساپورت میکند انتخاب کنید که البته با این وضعیت سیستمی که انتخاب میکنید قیمتش بالا میرود.

 

 کیبورد و ماوس و اسپیکر و دی وی دی رایتر به دلخواه انتخاب کنید.

حتماً یک صندلی و میز خوب تهیه کنید تا دچار کمردرد و گردن درد نشوید!!!!

 

 

 

ن     کته دیگر اینکه بعلت کاربرد بیشتر سیستم عامل های 64 بیتی دقت نمایید کارت گرافیکتان از ویندوز 64 بیتی پشتیبانی کند.

 

 اگر برای خرید به سوال یا مشکلی برخوردید میتوانید برای همین پست کامنت بگذارید در اسرع وقت به سوالات شما بازدیدکننده محترم پاسخ مناسب داده میشود.


 

 

یک سیستم پیشنهادی:

 

 

 


 

 

 

CPU                      I3~I7 INTEL MARK(FOR GAME>=I5)

 

 

 


 

 

 

 

RAM                     3~6   GIGABAYTE(FOR GAME>=4)

 

 

 

 

 

 

 

 

VGA                     1 GIGABAYTE TO 2 UPGRADE(WITHOUT SHARE)

 

 

 

 

 

HDD                     500~1024 GIGABAYTE

 

LED                     17~19 FULL HD  

 

 

MOTHERBOARD     GIGABAYTE  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 -------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

چگونه یک کارت گرافیک مناسب برای کامپیوترمان انتخاب کنیم؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پردازنده گرافیکی کامپیوتر شما خود یکی از بخش های مهم سیستم است و تاثیر زیادی بر عملکرد کلی سیستم شما می گذارد. در حالی که کارت گرافیک های یکپارچه در بیشتر کامپیوترها یافت می شوند، امکان انجام وظایف معمول و همچنین تماشای بعضی از ویدئوها و فیلم ها را به شما می دهد. اما اگر شما بخواهید که بر روی سیستم، Game های ۳ بعدی بازی کنید و یا فیلم های HD را با بالاترین کیفیت تماشا کنید، به یک کارت گرافیک اختصاصی نیاز خواهید داشت.

 

 

 

 

انتخاب کارت گرافیک برای کامپیوتر آن قدرها هم که فکر می کنید آسان نیست. برای انتخاب تعداد زیادی گزینه وجود دارند؛ از کارت گرافیک های کوچک و کم هزینه با قیمت زیر ۴۰ دلار گرفته تا کارت گرافیک های قدرتمند و حرفه ای با قیمت بالای ۶۰۰ دلار. اگر شما کارت گرافیکی انتخاب کنید که به اندازه کافی برای نیازهای شما سریع نباشد، مطمئنا از آن راضی نخواهید بود؛ اما اگر کارت گرافیکی انتخاب کنید که بسیار سریع است باید هزینه بالاتری برای آن بپردازید.

 

 

 

 

انتظار شما از کارت گرافیک چیست؟

 

 

 

 

اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که اگر شما   مایلید که یک کارت گرافیک برای کامپیوتر خود بخرید، از آن چه انتظاراتی دارید و می خواهید کدام یک از نیازهای شما را برطرف کند. ۲ کار اصلی که باید کارت گرافیک ها به بهترین شکل آن ها را انجام دهند، پخش فیلم (شامل فیلم های HD) و نمایش بازی ها هستند.

 

 

پخش فیلم ها برای کارت گرافیک آسان تر از مورد دیگر است. اگر شما فقط می خواهید یک کارت گرافیک برای این کار بخرید، خیلی نیاز به یک مدل حرفه ای ندارید، می توانید از شتاب دهنده های پردازشگرگرافیکی (GPU Video Acceleration) استفاده کنید و لازم نیست که یک کارت گرافیک گران قیمت بخرید. انواع مدل های کارت های گرافیک مخصوص پخش فیلم ها، در مقاله MakeUseOf درباره “

چگونگی پخش یکنواخت و راحتر ویدئوها در کامپیوتر

 

” توضیح داده شده است.  

 

 

با این حال اگر شما یک Gamer یا بازی خور هم هستید، پیشنهاد می کنم این مقاله را بخوانید. برای بازی کردن با کامپیوتر، شما باید یک کارت گرافیک گران قیمت تر و پیچیده تر بخرید. همچنین لازم است چند چیز دیگر را در این رابطه که مخصوص این کار است را در نظر بگیرید.  

 

 

اهمیت رزولیشن (وضوح نمایش)

 

 

 

 

یک بازی که با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه اجرا می شود، در واقع از کارت گرافیک می خواهد که برای اجرای بازی، ۳۰ تصویر را در هر ثانیه تولید کند. این یک کار دشوار است و با افزایش اندازه تصاویر (که با واحد پیکسل اندازه گیری می شود)، این کار سخت تر هم خواهد شد.  

 

 

 

 

برای مثال اگر شما ۲ مانیتور داشته باشید : یک مانیتور ۲۰ اینچ با رزولیشن (وضوح نمایش) ۱۶۰۰×۹۰۰ و یک مانیتور ۲۳ اینچ با رزولیشن ۱۰۸۰p. بعضی از جزئیات یک بازی مشابه، با یک رزولیشن واحد در مانیتور ۲۳ اینچ ۱۰۸۰p بدتر نمایش داده می شود. دلیل این موضوع این است که اندازه صفحه نمایش از اندازه تصاویری که کارت گرافیک در هر ثانیه باید تولید کند، بزرگتر است .

 

در نتیجه اندازه مانیتور کامپیوتر شما می تواند در انتخاب مدل کارت گرافیکی که باید بخرید، تاثیر گذار باشد. اگر شما یک مانیتور ۲۰ اینچ یا کوچکتر دارید، باید خوشحال باشید که می توانید یک کارت گرافیک با حدود قیمت ۱۰۰ دلار بخرید. اما اگر شما یک مانیتور ۳۰ اینچ بزرگ دارید، لازم است که یک کارت گرافیک رده بالاتر که از وضوح نمایش بالاتر پشتیبانی می کند، خریداری نمایید.

 

 

البته شما مجبور نیستید که بر روی رزولیشن اصلی مانیتور خود فقط بازی کنید، اما نمایش بازی ها در رزولیشن های غیر اصلی در یک مانیتور LCD، معمولا نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت.  

 

 

رم – مانند یک لوله کش!!

 

رم ها بخشی جزئی هستند که در تمام کارت گرافیک ها یافت می شوند و عملکردی تعریف پذیر دارند. این موضوع معمولا این فکر را در ذهن یک فرد ناوارد ایجاد می کند که کارت گرافیکی که تعداد بیشتری رم داشته باشد، سریعتر از مدل دیگر با تعداد رم های کمتر است. ای کاش مسئله رم ساده بود؛ اما نیست.

 

 

   

 

 

 

 

باید رم های کارت گرافیک را مانند لوله تصور کنید که فریم های تولید شده مانند آب برای نمایش داده شدن به شما در آن فرستاده می شوند. پردازنده گرافیکی (GPU) درون کارت گرافیک شما مانند یک پمپ است و به تنهایی مقدار آبی را که در لوله قرار می گیرد را معین می کند. تا زمانی که مقدار آبی که در حال پمپاژ است از ظرفیت لوله شما تجاوز نکرده، وضعیت خوب است؛ اگر چه شما سود زیادی با داشتن لوله های بزرگ تر به شما نخواهد رسید.  

 

 

 

 

 

اگر پمپ آب بیشتری در لوله بفرستد، لوله می تواند آن را تحمل کند؛ اما با این حال مشکلاتی می تواند رخ دهد. ممکن است آب برگشت داده شود یا احتمال دارد لوله بترکد و باعث متوقف شدن کلی جریان آب شود.  

 

 

 

 

 

یک وضوح تصویر بالاتر، مطمئنا حافظه بیشتری را برای استفاده می طلبد. برای مثال اگر شما با یک کارت گرافیک با حافظه رم ۵۱۲ مگابایت و بر روی یک مانیتور با رزولیشن ۱۶۰۰×۹۰۰، بازی می کنید یا فیلم تماشا می کنید، نباید مشکلی داشته باشید. در این حالت آب وارد شده در لوله از ظرفیت لوله تجاوز نمی کند. اگر شما مقدار رزولیشن را تا ۱۰۸۰p افزایش دهید، ممکن است بازی که در حال امتحان آن هستید، آهسته تر اجرا شود؛ چون شما مقدار بیش از حدی جریانی که لوله می تواند حمل کند را وارد آن کرده اید.  

 

 

آنچه را که مربوط به سرعت کلاک (Clock Speed)‏ CPU ها است را فراموش کنید

 

 

کارت های گرافیکی مانند اکثر قطعات کامپیوتر در

سرعت کلاک (Clock Speed)

 

خاصی اجرا می شوند (سرعت کلاک مقیاسی است از اینکه قطعات کامپیوتر محاسبات و عملیات های اصلی را با چه سرعتی انجام می دهد) یا پردازنده ای که بر روی کارت گرافیک شما وجود دارد بر روی سرعت کلاک خاصی اجرا می شود. سرعت کلاک به تعیین میزان عملکرد پردازنده گرافیکی شما (GPU) کمک می کند. اگر شما یک پردازنده گرافیک واحد را در اختیار داشته باشید و سرعت کلاک آن را افزایش دهید، عملکرد آن نیز سریعتر خواهد شد.

 

 

 

با این حال، سرعت کلاک یک راه خطرناک (یا شاید هم وحشتناک!!) برای تعیین این است که یک کارت گرافیک چقدر می تواند سریع باشد!! چرا؟ چون پردازش های گرافیکی بسیار زیاد و گسترده هستند. برای مثال یک کارت گرافیک Nvidia GTX 480، دارای ۴۸۰ هسته پردازشگر می باشد که در قالب ۱۵ گروه چند هسته ای جریان دار، دسته بندی شده اند. با استناد از این موضوع نمی توان گفت که “سرعت کلاک وسیله ای برای تعیین عملکرد کارت گرافیک است”؛ مگر وقتی که کارت های گرافیکی که دقیقا از یک       پردازنده گرافیکی (GPU) مشابه استفاده می کنند را مقایسه کنید.  

 

 

نتیجه  

 

 

مطمئنا انتخاب بهترین کارت گرافیک کار دشواری است؛ اما دانستن مسائل گفته می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند. به یاد داشته باشید که رزولیشن (وضوح صفحه نمایش) یک فاکتور عمده و تاثیر گذار در نمایش و عملکرد بهتر بازی ها در کامپیوتر می باشد. اگر شما می خواهید که Game ها را بالاترین وضوح نمایش بازی کنید، به یک کارت گرافیک با پردازنده گرافیکی (GPU) سریع و با تعداد زیادی رم نیاز خواهید داشت. اگر شما در وضوح های نمایش بالا، بازی نمی کنید، می توانید پول خود را با خرید یک مدل دیگر که مقداری ضعیف تر است و رم های کمتری دارد، ذخیره کنید.

 

 

من همچنین به شدت پیشنهاد می کنم که یک نمودار مربوط به عملکرد کارت های گرافیکی را مشاهده کنید تا ببینید چه مدل هایی از کارت های گرافیکی به عنوان سریعترین ها شناخته می شوند. به نظر من

نمودار عملکرد سخت افزاری Tom’s

 

، بهترین منبع برای این اطلاعات است

 


-------------------------------------------------------------------------------------------------

 


 همانطور که در مقاله قبلی بیان شد یکی از مهم ترین اجزای سخت افزاری هارد دیسک   است.ظرفیت هارد دیسک کاملا باتوجه به نوع کار شما ومیزان نیاز شما به ذخیره سازی داده ها انتخاب می شود .

 

 

 

 

 

در این مقاله به بحث پیرامون مطالب زیر می پردازیم:
ظرفیت هارد دیسک
دوهارد به جای یک هارد؟
سرعت هارد دیسک :
SERIAL ATA و IDE

 

 

 

 

تفاوت هارد دیسکهای SATA و IDE
SEEK TIME
اینترفیس
حافظه موقت (بافر)
تراکم ناحیه ای یا AREA DENSITY
صدا ومیزان گرما هارد دیسک
قیمت هارد دیسک ها
 

 

 

بهترین ظرفیت هارد دیسک ها ظرفیت بالای ۶۰ یا ۸۰ گیگابایت می باشد و بهترین سرعت هم ۷۲۰۰ دور دقیه (RPM) می باشد.هارد دیسک هایی که حداقل هشت مگا بایت حافظه نهان (CACH) دارند از کیفیت مطلوبی برخوردارند.هارد دیسک هایی که مدتی است وارد بازار شده اند و بر اساس استاندارد Serial ATA ساخته شده اند مدیریت راحت تری دارند و غالبا در سیستم های جدید نصب می شوند.
در کنار سایر ویژگی های هارد دیسک دو مشخصه بسیار مهم است که می توانید با در نظر گرفتن این مشخصات هارد مناسبی را انتخاب کنید .
این دو مشخصه عبارتند از :
۱٫ ظرفیت
۲٫ سرعت
 

 

 

 

 

 

ظرفیت هارد دیسک :
امروزه ظرفیت هارد دیسک ها بر اساس گیگابایت سنجیده می شود هر چه این عدد بیشتر باشد شما فضای بیشتری برای استفاده دارید و با اطمینان خاطر بیشتری به ذخیره سازی داده های خود می پپردازید البته پس از فر مت کردن (low level format و high level format )هارد دیسک
کمی ظرفیت کمتر نشان داده می شود. کسانی که در انجام امور گرافیکی و تهیه و تدوین فیلم هستند دغدغه بیشتری برای داشتن فضای زیاد دارند .
 

 

 

دوهارد به جای یک هارد؟
یک نکته پیرامون ظرفیت هارد دیسک ها وجود دارد و آن این که شما برای کارایی بهتر می توانید از دو هارد دیسک به جای یک هارد دیسک استفاده کنید مثلا به جای استفاده از یک هارد دسیک ۲۰۰ گیگابایتی می توانید از یک هارد ۸۰ گیگابایتی با یک هارد ۱۲۰ گیگا بایتی دیگر استفاده کنید .مزایای این کار به شرح زیر است:
۱٫ شما می توانید حافظه مجازی خود را روی هارد دیسکی که ویندوز بر روی آن نصب نشده تنظیم کنید .این باعث افزایش کارایی عمل پردازش در عملیات های سنگین می شود.
۲٫ شما می توانید با استفاده از اطلاعات یک هارد دیسک به راحتی به اطلاعات هارد دیسک های دیگر دست پیدا کنید .
شاید این یکی از دلایلی باشد که در سیستم های حرفه ای مثل DELL از دو یا چند هارد

 




نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت16:28---3 خرداد 1395
من میخوام رایانه بخرم بازی زیاد نصب میکنم یه رایانه خوب که قیمتش بین یک و نیم میلیون تا دو میلون باشه پیشنهاد کن برام اگر تلگرام داری 09036843082 این شمارمه ممنون به خاطر اطلاعات

حامد
ساعت0:04---27 بهمن 1394
سلام من میخوام یک کامپیوتر بخرم اطلاعات زیادی ندارم و برای کار تایپ میخوام
اگه میشه راهنماییم کنید


فریبا
ساعت11:40---22 دی 1394
سلام.خیلی ممنون از اطلاعاتی که دادین
منم میخوام کامچیوتر بخرم
بیشتر هم از برنامه ایی مثل آفیس و حسابداری استفاده میکنم البته قیمتش هم مناسب باشه
لطفا راهنماییم کنید


مجتبی
ساعت15:27---4 تير 1394
سلام من میخوام کامپیوتر بخرم اطلاعتی زیادی ندارم من بازی زیادنصب میکنم و اهنگ وفیلم میریزم میشه بهترین مارک ومدل قطعات کامپیوتر روبهم ایمیل کنیدمرسی.

مجتبی
ساعت15:16---4 تير 1394
سلام من میخوام کامپیوتر بخرم هیچ اطلاعاتی درباره ی کامپیوترندارم من زیاد بازی نصب میکنم وزیاد اهنگ وفیلم میریزم خوب ترین مدل ومارک روبرام ایمیل کن .ممنون

مجتبی
ساعت15:16---4 تير 1394
سلام من میخوام کامپیوتر بخرم هیچ اطلاعاتی درباره ی کامپیوترندارم من زیاد بازی نصب میکنم وزیاد اهنگ وفیلم میریزم خوب ترین مدل ومارک روبرام ایمیل کن .ممنون

مجتبی
ساعت15:16---4 تير 1394
سلام من میخوام کامپیوتر بخرم هیچ اطلاعاتی درباره ی کامپیوترندارم من زیاد بازی نصب میکنم وزیاد اهنگ وفیلم میریزم خوب ترین مدل ومارک روبرام ایمیل کن .ممنون

هومن
ساعت10:04---25 ارديبهشت 1393
ممنون خوب بود .اما اگه کامل تر بود عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 


به وبلاگ خودتون خوش آمديد مطالب مورد نياز خودتون رو از منوي سمت راست قسمت دسته بندي موضوعات انتخاب كنيد و لطفا نظر بديد ممنون @در ضمن تبليغات هم پذيرفته ميشه كافيه پي ام بزاريد @


آموزش ها
ترفند ها
عيب يابي و تعمير
باسازي ويندوز و نصب ويندوز xp .8.7
راهكارهاي براي كامپيوتر شما
امنيتي و هك
مطالب مفيد و جالب
اينترنت
مطالبي در مورد سخت افزار
آموزش بعضي از نرم افزار ها

 

محمدرضا
امین

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كامپيوتر برتر و آدرس mouse.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





❤ ❤ آموزش هک ❤ ❤
وبلاگ سميرا
رنك پارس
ویزای شینگن
افزایش بازدید
تبادل لينك
هاست رايگان
خريد ميكرو تاچ
بازي آنلاين
تبادل لينك
تبادل لينك
سامانه پیام کوتاه
درج آگهی|تبلیغات رایگان
سايت تبادل لينك
سيستم تبادل لينك
خريد شارژ
سفارش عينك آفتابي
به روز ترين ها
فروش عینک ویفری
هر چي بخواي
وبلاگ موضوع آزاد
عينك آفتابي
واضح
ياهو
گوگل
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

 

ساخت و ویرایش زیرنویس با Notepad
نحوه‌ی مشاهده‌ی اطلاعات BIOS از طریق رجیستری ویندوز
آموزش امنيت ويندوز عامل 7
ابزارهای مفید سیستمی مخفی در ویندوز
آموزش ساخت ويروس
دانلود نرم افزار قفل گذاری بر روی وب کم CamBlocker 1.1.0.2
تبدیل فایلهای صوتی به Mp3 در مدیا پلیر ویندوز
فعال کردن حالت Safe Mode در «ویندوز 8»
ادغام فایل‌های تکه تکه شده به وسیله Command Prompt ویندوز
فعال کردن Windows Media Center در ویندوز 8
5 روش برای جابجایی بین نرم‌افزارهای در حال اجرا در نوار Switch List «ویندوز 8»
آموزش پارتیشن بندی در ویندوز بدون نیاز به نصب برنامه اضافه
پارسی کردن اعداد و صفحه کلید در ویندوز 7
نکته‌ی مفید و پر کاربرد برای کار کردن با CMD
میانبری برای دیدن همه برنامه ها-ويندوز 8
ترفند تغيير ساعت از طريق cmd
پسورد قوی برای کامپیوتر
سیستم شما چه مدت روشن بوده است؟
روشن کردن کامپيوتر در زمان دلخواه
تغيير پسورد Xp بدون دانستن پسورد قبلی
قرار دادن عکس در پس زمینه پوشه های ویندوز ۷
راهنمای کاربردی به روز رسانی کامپیوتر
ترفند کپی متن پیامهای خطای ویندوز
رمز گذاري بر روي فايل ورود
جلوگیری از اجرای برنامه هاهنگام راه اندازی ویندوز
از کامپیوتر و ویندوز بیشتر بدانید
ریز نكته های كار با كامپیوتر
کدهای ریجستری کامپیوتر
سخت افزار
طريقه نگهداری سخت افزار
مادربرد کامپیوتر
اینم برای تنوع
نسل بعدی تکنولژی: سیستم های کامپیوتری که بتوان آنها را پوشید!
ترفند جالب رجیستری کردن برنامه ها بدون نیاز به سریال نامبر و پرداخت هزینه
نحوه دسترسی و آموزش “BIOS Setup” کامپیوتر
ضبط و مشاهده همراه با صدا در گیرنده دیجیتال مخصوص کامپیوتر
آموزش و ترفند
4 ترفند کوچک در Yahoo Mail
چهار نکته برای چت کردن با امنیت بالا
اصطلاحات شبکه های کامپیوتری
ترفند کپی متن پیامهای خطای ویندوز
از کامپيوتر و ويندوز بيشتر بدانید ( آموزش )
آشنایی كامل با خطای سخت افزاری سیستم از طریق بوق آن
معرفی كامل تمام قطعات سخت افزاری کامپیوتر و اسمبل کردن سیستم
وقتی لپتاپ خیس می‏شود
تکنیکهای تمیز کردن کامپیوتر
ترفندی برای ذخیره نشدن اطلاعات شما توسط گوگل
ترفندی برای اینکه رمز شما در ویندوز 8 دیده نشود
نحوه ی نصب و غیر فعال کردن برنامه Deep Freeze
15 میانبر مفید برای افزایش کارایی در ویندوز

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 2


سلام دوست گلم خوش آمدي به وبلاگ خودت لطفا نظر يادت نره و اين وبلاگ رو به دوستانت معرفي كن با تشكر مديريت

دریافت کد حرکت متن Online User